ДОШКІЛЬНА  ОСВІТА  МИКОЛАЄВА



 

Меню сайту
Категорії розділу
Архів записів
Корисні посилання
Офіційні сайти  Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
 
Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  Дошкілля. UA Блог ВГО  
На допомогу педагогам ДНЗ  Семейные «секретики» Психологические консультации по семейным вопросам
Сайт Лии Николаевны Олейник  ukrdeti.com – сайт Катерины Крут, доктора педагогических наук, профессора

Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
javascript://" rel="nofollow" onclick="new _uWnd('LF', ' ', -250, -110, {autosize:1, closeonesc:1, resize:1 }, {url:'/index/40' } ); return false;

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 54
Показано матеріалів: 1-20
Сторінки: 1 2 3 »

Курси | Переглядів: 78 | Додав: olzakybarich | Дата: 28.01.2018

Курси | Переглядів: 161 | Додав: doshkilla | Дата: 01.12.2016

 Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини.

Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те,  

що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті    

поступовоі   не збентежує лавиною переживань. 

(В.О. Сухомлинський)

 

         10 листопада 2016 року в дошкільному навчальному закладі  №29 «Саманта» для  cлухачів курсів ОІППО відбувся круглий стіл  за участю представниками дошкільного закладу та вчителями ЗОШ № 53 з теми: «Наступність у впровадженні інноваційних технологій між  дошкільним навчальним закладом та початковою школою в розвитку мислення дітей».

       Завідувач дошкільним закладом Яковлєва А.А. наголосила, що  одним із пріоритетних напрямків роботи нашого закладу є наступність в роботі днз та школи.  Арина Володимирівна зазначила, що особливої ​​актуальності в даний час набула  проблема наступності між ланками освіти, а саме між ДНЗ і школою.

        Учасники  дали визначення що ж таке мислення та провели  паралель між методами та прийомами які використовуються в школі та дитячому садку.

Педагогами дошкільного закладу було представлено аукціон інноваційних технологій  з викладкою теоретичного та  практичного матеріалу.

Свою думку  висловила завуч загальноосвітньої школи №53 Соколовська Валентина Миколаївна зазначила, яка зазначила, щоб зробити перехід дітей до школи більш м'яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов, вчителі повинні знайомитися з формами, методами роботи в дошкільних установах. А ознайомлення самих дошкільнят зі школою, навчальним та громадським життям школярів дає можливість розвинути у них інтерес до школи, бажання вчитися.

Вихователь – методист, Захарова Т.І. зробила підсумок засідання і зазначила  у дошкільному віці закладаються найважливіші риси майбутньої особистості. Необхідно прагнути до організації єдиного розвиваючого світу – дошкільної  та початкової освіти.

Курсанти мали можливість переглянути  інтегроване заняття з пріоритетним напрямком ознайомлення з природою в старшій групі «Таємниці осінніх дерев», яке провела  вихователь Казимір Т.В.

Своїм досвідом співпраці присутніх ознайомили практичні психологи Петренко К.П. та 
Кондрашова Д.С.

Захід пройшов  у творчій, дружній  атмосфері, слухачі  курсів  позитивно оцінили роботу педагогів дошкільного навчального закладу.

Курси | Переглядів: 210 | Додав: olzakybarich | Дата: 15.11.2016

Дошкільний навчальний заклад №70 «Чарівний птах» гостино відчинив двері

для завідувачів - слухачів курсів ОІППО

27 жовтня 2016року

 

«Любити життя і цінувати кожну його хвилину, нести радість, у книгах - шукати істину,

у людях – мудрість»

 

Завідувач Гладун Олеся Федорівна ознайомила присутніх з історією відкриття садочка, який розташований в історичному (адміністративному) центрі.

Завідувачам ДНЗ була презентована робота дошкільного закладу №70 «Система роботи щодо виконання завдань річного плану». Була презентована «Програма розвитку дошкільного закладу» та основні досягнення «Чарівного птаха» за попередній період.

Практичний психолог Бондаренко О.О. провела заняття «Профілактика професійного вигорання» з використанням одного з методів арт-терапії – пісочної анімації.

Для гостей була організована виставка дидактичних ігор та ігрового обладнання, інтерес гостей викликав  «Чарівний мольберт», призначений для малювання на склі.

Захід проходив у теплій, щирій атмосфері, слухачі  курсів  позитивно оцінили роботу педагогів дошкільного навчального закладу.

Курси | Переглядів: 177 | Додав: olzakybarich | Дата: 01.11.2016

26.10.16. на базі дошкільного навчального закладу №79 «Волошка» пройшло кущове методичне об’єднання вихователів дошкільних закладів за темою: «Образотворча діяльність як засіб розвитку мистецької культури дитини дошкільного віку (формування вміння, пов’язані з художньо-образним відображенням предметів, об’єктів, явищ у різних видах зображувальної діяльності та техніках образотворення)».
 Керівником якого є Оксана Юріївна Левченко,  вихователь-методист ДНЗ №126 .     В засіданні приймали участь:методист Миколаївського НМЦ Л.М.Деньговська,  вихователі – методисти та вихователі дошкільних груп ДНЗ № 126, 71, 75, 79, НВК II, СНВК.

На початку заходу завідуюча ДНЗ Світлана Миколаївна Гвозденко познайомила учасників з дошкільним закладом та педагогічним колективом.  Вихователь - методист – Кузів Наталія Василівна представила учасникам програму роботи методоб’єднання, надала консультацію з зазначеної теми.
         На відкритих показах гостям були представлені два заняття з ліплення. Вихователь середньої групи Шевченко Аліна Василівна провела традиційне заняття з ліплення за темою «Квітка на осінній галявині». Під час якого дошкільнята показали творчі здібності в декоруванні картини.

 В старшій групі вихователь Лопастейська Ганна Леонідівна провела комбіноване заняття з ознайомлення з довкіллям та ліплення на тему «Майстер Шеф». Вихованці ознайомилися з жанром натюрморт, навчилися складати композицію з фруктів та овочів.

Присутніми педагогами було проведено аналіз, дана позитивна оцінка, висловили подальші побажання вдалої  роботи.

Курси | Переглядів: 204 | Додав: olzakybarich | Дата: 01.11.2016

                                 Дошкільники у світі економіки

04.10.2016 року в дошкільному навчальному закладі № 23 «Теремок» відбувся практичний показ для слухачів МОІППО за темою: «Економічне виховання дошкільників». На заході були присутні: методист відділу дошкільної та початкової освіти МОІППО Вареник Тетяна Іванівна та вихователі вищої категорії міста та області.

Вихователь-методист Шилова Т.М. ознайомила присутніх з особливостями роботи санаторного дошкільного закладу та педагогічним колективом.

До уваги педагогів були запропоновані перегляди занять: в середній групі комбіноване «Хатинка для родини зайців» (вихователь вищої категорії Кочубей Надія Михайлівна) та тематичного в старшій групі ««Потреби і витрати людини. Потреби і можливості моєї сім’ї» (вихователь вищої категорії  Гладковська Валентина Іванівна).

Під час заняття в середній групі діти знайомилися з первинними економічними знаннями, зокрема – житло, з матеріалами, з яких краще будувати житло, щоб воно було теплим та безпечним. Під час розгляду запропонованих вихователем ситуацій діти висловлювали свої думки та пропозиції для знаходження правильного  їх вирішення. В другій частині заняття дошкільнята продемонстрували свої конструктивні здібності під час будування хатинки для зайців. В старшій групі вихованці знайомилися з економічною категорією «потреби». За допомогою дидактичних ігор вчилися визначати першочергові та другорядні потреби сім’ї, розуміти поняття «бюджет сім’ї» та заощадливе його використання.  Потім зі слухачами  курсів ділилася досвідом роботи з використання проектної діяльності в навчально-виховному процесі вихователь логопедичної групи  - Голубєва О.М. Вона  ознайомила присутніх з ефективними формами роботи з дітьми: міні-музей, рекламне агентство «Сорока», динамічний стенд «Земля в різні пори року» та надали методичні рекомендації по їх використанню для успішного розвитку дітей.

Вихователь-методист Шилова Т.М. поділилася досвідом роботи з економічного виховання в дошкільному закладі під час консультації-презентації «Економічне виховання дошкільнятам», а саме: основні завдання, створення і насиченість предметно-розвивального середовища, особливості планування роботи з цього питання.

Наприкінці, гості поділилися враженнями від побаченого, відмітили якісну організацію заходу та доброзичливу атмосферу дошкільного закладу.

                                                          Вихователь-методист Шилова Т.М.

Курси | Переглядів: 257 | Додав: olzakybarich | Дата: 10.10.2016

Реалізація наступності між дошкільним закладом та початковою школою

28.04.2015 р   дошкільний  навчальний заклад  № 50  «Дельфін» гостинно зустрічав вихователів,  слухачів курсів  ОІППО.

Завідувач ДНЗ № 50 Янковська Тетяна Іванівна познайомила присутніх з дошкільним закладом  та пріоритетними напрямками діяльності педагогічного колективу. На заході була присутня  Кузнецова В. П.- головний спеціаліст  управління освіти Миколаївської міської ради.

Слухачі курсів стали активними учасниками засідання психолого-педагогічного клубу з питання «Реалізація наступності між дошкільним закладом та початковою школою». Практична частина заходу розпочалася  переглядом інтегрованого заняття  у старшій групі «Незвичайний лист про звичайні речі» ( вихователь Зацерклянна Л.І.). Подорожуючи за допомогою мультимедійних засобів, дошкільнята ознайомилися з історією виникнення першого листа,  розширили свої знання про види  та матеріали стародавнього письма. Під час експерименту дітей чекали  незвичайні  відкриття: письмо на глиняних, та воскових табличках, камені. Дуже цікаво, але незручно і важко, а на папері вийшло найкраще! В процесі пізнавальної та пошукової діяльності діти з’ясували, що для  передачі інформації  необхідно  багато знати, уміти висловлювати свою думку, спілкуватися, володіти сучасними засобами зв’язку – електронною поштою, скайпом.

    Обговорення заняття у формі  Педагогічного репортажу, сприяло активному діалогу. Гості відмітили ефективність використання  на занятті прийомів мнемотехніки, експериментальної діяльності, високий рівень знань та умінь дітей.

Продовжила засідання завідувач ДНЗ № 50 Янковська Т.І., яка ознайомила присутніх з  моделлю взаємодії та співпраці дошкільного закладу і ЗОШ № 28, зазначила, що наступність є передумовою спадкоємності навчання і виховання – врахування школою рівня знань умінь і навичок дітей, їх подальший розвиток; перехід від навчально-ігрової до навчальної діяльності. Працюючи у групах курсанти мали змогу  відпрацювати прийоми мнемотехніки (вихователь-методист Бральчук М.Я.),  опанувати нові пальчикові ігри та вправи (вихователь Турленко І.Є.),  ознайомилися з прийомами АРТ- терапії (робота з казкою)  (практичний психолог Самбурська О.Л.). На допомогу вихователям і батькам було надано рекомендації по реалізації наступності у роботі дошкільного закладу і початкової школи та адаптації старшого дошкільника - майбутнього учня до нових соціальних умов життя та успішного навчання у школі.

Учасники заходу відмітили якісну організацію заходу та доброзичливу атмосферу дошкільного закладу, про що свідчить відгук, залишений у дошкільному закладі.

                                                         Вихователь-методист Бральчук М.Я.

Курси | Переглядів: 262 | Додав: olzakybarich | Дата: 07.05.2015

24.03.2015р. в ДНЗ №78 «Росинка» відбувся практичний показ для слухачів МОІППО категорії фізінструкторів дошкільних навчальних закладів.

На початку зустрічі  завідувач Шустікова Олена Іванівна  ознайомила присутніх з дошкільним навчальним закладом та педагогічним колективом.

Перед практичним показом слово надали вихователю з фізичної культури  Євич Н.А., яка повідомила про особливості структури заняття за методикою М.М.Єфименка та її відмінність від традиційної методики. Наталія Андріївна розповіла, що нову методику освоювала на семінарах, які були організовані методистами науково-методичного центру Деньговською Л.М. та Романюк І.А., а проводив їх сам автор. На одному з семінарів Микола Миколайович презентував свою авторську програму «Казкова фізкультура», яка отримала у 2014 році гриф Міністерства освіти України.  Зацікавившись методикою Наталя Андріївна почала впроваджувати в практику роботи підсумкові заняття та свята за рекомендаціями Миколи Миколайовича. І заняття, і свята, в основі яких були різноманітні казкові персонажі, припали до душі не тільки дітям, а й педагогам закладу, які стали активними помічниками в доборі атрибутів та оформлені цих заходів.

До уваги слухачів було представлено заняття для дітей старшого дошкільного віку за сюжетом мультфільму «В пошуках Немо». Діти «перенеслись» у чарівний підводний світ, де розіграли сюжет мультфільму за допомогою імітації рухів морських мешканців: крабів, медуз, риб, водоростлів, пінгвінів, чайок…Пригоди мультиплікаційних героїв додали емоційності, радості, чудового настрою як дошкільнятам так і гостям. А наприкінці заняття діти з задоволенням під час релаксації заново пережили свої пригоди, за допомогою мультимедійної презентації, яка проецирувалась на стелі.

Під час колективного мислення, яке провела вихователь-методист Гвозденко С.М. відбулося обговорення занять, обмін думками, підведення підсумків. Слухачі курсів відмітили творчу, дружну роботу педагогів ДНЗ щодо впровадження методики М.М.Єфименко в навчально-виховний процес та якісне, естетичне виготовлення обладнання та атрибутів.

Доброзичлива атмосфера сприяла відвертій розмові та збагатила співпрацею з фізкерівниками-практиками, про що свідчать подяки у книзі відгуків дошкільного навчального закладу.

Курси | Переглядів: 499 | Додав: olzakybarich | Дата: 29.03.2015

«Успіх сам по собі не існує. Ви працюєте, вивчаєте необхідні вам речі. Якщо робитимете це довго і наполегливо, Ви обов'язково досягнете успіху»

Джейсон КАЛАКАНІС

 

Саме задля успішного вирішення завдань методичної служби, 12 березня 2015 року дошкільний навчальний заклад № 127 гостинно відкрив свої двері для слухачів курсів вихователів – методистів ОІППО та вихователів – методистів дошкільних навчальних закладів Заводського району м. Миколаєва.

На початку зустрічі завідувач ДНЗ № 127 Крупенкова Світлана Георгіївна познайомила присутніх з дошкільним закладом та пріоритетними напрямками діяльності. Вичерпно розповіла про здобутки колективу.

Підтримуючи традиції, діти середньої А групи (вихователь Небосько Ганна Володимирівна) привітали гостей з приходом весни музично-хореографічною композицією, яку підготували та провели музичний керівник ДНЗ № 127 Орлова Тетяна Миколаївна та курівник гуртка Кострюкова Дар’я Андріївна.

На такій позитивній ноті слово було надано вихователю – методисту ДНЗ № 127 Петрущенко Тетяні Павлівні, яка повідомила тему, мету та регламент практичної частини заходу.

Відвідувачам було запропоновано переглянути роботу вихователя – методиста з педагогічним колективом. Формою роботи обрано консультацію на тему «Організація денної прогулянки в ДНЗ».

В ході консультації були використані такі інтерактивні методи навчання, як: активне слухання, аналіз відео ситуацій, моделювання, мозковий штурм, бліц-опитування.

Опрацьований теоретичний матеріал став практичним кроком у розв’язанні проблеми якісного планування, організації та проведення режимного моменту – денної прогулянки.

Форма проведення консультації викликала професійний інтерес гостей, які виявили бажання отримати матеріали в електронному вигляді.

В заключній частині заходу була організована екскурсія по групах дошкільного навчального закладу № 127, під час якої дана висока змістовності, насиченості, естетичності розвивального середовища.

Зустріч пройшла у діловій та доброзичливій атмосфері.

Курси | Переглядів: 448 | Додав: olzakybarich | Дата: 24.03.2015

11 березня 2015 року в дошкільному навчальному закладі №65 "Малятко" Ленінського району відбувся практичний показ для слухачів курсів МОППО категорії вихователь-методист та вихователів-методистів Центрального району

На початку зустрічі  завідувач ДНЗ №65 Федченко Наталія Михайлівна ознайомила присутніх з дошкільним навчальним закладом та педагогічним колективом.

До уваги слухачів було представлено семінар-практикум "Формування уявлень дошкільників про професії та  і працю дорослих", актуальність якого була зумовлена потребою пошуку таких науково-педагогічних засад організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі, які були б середовищем особистісного розвитку дитини та забезпечували б формування у дітей цілісної картини світу.

В теоретичній частині семінару-практикуму вихователь-методист Геря Наталя Володимирівна розкрила поняття "професія" та "рання профорієнтація", ознайомила з напрямками освітньої роботи ДНЗ щодо формування у дошкільників елементарних професійних уявлень. За допомогою вправи "Побудуй будинок" нагадала педагогам форми, методи і прийоми ознайомлення дітей  з професіями дорослих, більш детальніше зупинившись на комбінованому методі - використанні інтелектуальної карти.

В практичній частині під час колективного мислення  педагоги закладу розробляли  "універсальну матрицю" організації роботи по ознайомленню з професією "Лікар", пов'язуючи різноманітні методи і прийоми роботи з дітьми з урахуванням вікових особливостей, їх можливі зв'язки один з одним і предметні знання, присутні в нашому житті і відбиті в чинних програмах.

Використовуючи власні наробки, картинки та ілюстрації, педагоги склали інтелектуальні карти ознайомлення з професіями "водій (шофер)" і "продавець", метою яких було допомогти дітям усвідомити системність, цілісність реально мінливого світу, підвести до елементарного розуміння загальних законів буття, про взаємозв’язок усього суттєвого.  

По завершенню семінару-практикуму було проведено екскурсію по ДНЗ, де гості мали змогу познайомитися з предметно-розвивальним середовищем груп та оснащенням методичного кабінету.

Вихователі-методисти ознайомилися з дидактичними іграми та посібниками по ознайомленню дошкільників з професіями дорослих, виготовленими вихователями ДНЗ.

 Під час обговорення педагоги закладу та гості дали позитивну оцінку заходу.

Вихователь-методист ДНЗ №65 Геря Н.В.

Курси | Переглядів: 758 | Додав: olzakybarich | Дата: 17.03.2015

17 лютого 2015 року у дошкільному навчальному закладі № 82 «Лебідь» Ленінського району відбувся практичний показ для слухачів вихователів ДНЗ міста при МОІППО на тему «Впровадження інноваційних педагогічних технологій в практику роботи ДНЗ».

На початку роботи завідувач ДНЗ № 82 Богун Л.В. ознайомила слухачів курсів з особливостями роботи санаторного дошкільного закладу та педагогічним колективом.

Вихователі міста переглянули проектне заняття в молодшій групі «На гостини до Лисички» (вихователь вищої категорії, який має звання «вихователь-методист» Майдибор О.Е.), де присутні змогли спостерігати, як вихователь уміло використовує малі фольклорні жанри (забавлянки, потішки, заклички, пальчикова гімнастика, колискові пісеньки, чистомовки, народні ігри, ритмічні вправи з горішками), що сприяють емоційно-пізнавальній активності малюків та розвиває їх мовлення, фонематичний слух.

Також було переглянуто комплексне заняття з математики за методикою З.Дьєнеша для дітей середнього дошкільного віку на тему «Подорож з чарівною сніжинкою» (вихователь, який має звання «вихователь-методист» Барило Л.І.).

Вихователем було показано цикл дидактичних ігор за методикою З.Дьєнеша «Доріжка до зимового лісу», «Заселимо рукавички лісовими звірями», «Виклади сніжинки за інструкцією», де діти вправлялися в умінні розрізняти геометричні фігури за трьома ознаками (колір, форма, величина), вчилися «читати» схеми, що сприяло розвитку зорової, слухової та рухової пам’яті, елементам логічного мислення тощо.

У процесі теоретичної частини вихователем Майдибор О.Е. було презентовано досвід роботи з використанням українського фольклору в роботі з дітьми молодшого дошкільного віку засобами психолого-педагогічного проектування.

Впровадження методики З.Дьєнеша у сенсорно-пізнавальному розвитку дошкільників з презентацією посібників та дидактичних ігор представила вихователь  Барило Л.І.

Під час колективного мислення, яке провела вихователь-методист Алдошина Л.В. відбулося обговорення занять, обмін думками, підведення підсумків. Слухачі курсів вихователів ДНЗ міста відмітили ґрунтовну роботу ДНЗ щодо впровадження інноваційних педтехнологій в навчально-виховний процес та якісне, естетичне виготовлення посібників та дидактичних ігор.

Доброзичлива атмосфера сприяла відвертій розмові та збагатила співпрацею з вихователями-практиками, про що свідчать подяки у книзі відгуків дошкільного закладу.

Алдошина Л.В.

вихователь-методист

Курси | Переглядів: 276 | Додав: olzakybarich | Дата: 04.03.2015

3 лютого 2015р. дошкільний навчальний заклад № 133 гостинно приймав слухачів курсів МОІППО, вихователів груп раннього віку на чолі з кандидатом педагогічних наук, доцентом кафедри психології, педагогіки та менеджменту освіти МОІППО Лією Миколаївною Олійник.

Під час зустрічі завідувач ДНЗ № 133 Целіна Вікторія Анатоліївна, познайомила присутніх з використанням інноваційних технологій в роботі з дітьми раннього  віку. Практичний психолог дошкільного закладу Макарова Тетяна Михайлівна розповіла про використання методів арт-терапії в роботі з дітьми раннього віку.

Слухачі курсів переглянули заняття з використанням методів арт-терапії «Веселі ґудзики» в групі раннього віку, яке провела вихователь Мойсеєнко Тетяна Іванівна. На занятті діти закріплювали сенсорні еталони: колір, форму, величину. Малята навчались помічати і розпізнавати розташування предметів («вгорі», «внизу»), орієнтуванню у просторі. За допомогою сюрпризних моментів «Веселого Слоненятка» та «Ляльки – неваляйки» вихователь вправляла дітей у співвідношенні предметів за кольором та розвивала дрібну моторику пальців рук. Під час заняття Тетяна Іванівна створювала умови позитивного впливу на дітей, що сприяло емоційному забарвленню заняття.

Після закінчення заняття було проведено екскурсію по ДНЗ, де слухачі курсів мали змогу познайомитись з предметно - розвивальним середовищем груп.

Під час Круглого столу «Використання методів арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку» слухачі отримали завдання, яке виконали за допомогою цікавих методів арт-терапії (пісочна терапія, робота з креативною дошкою, ґудзикотерапія, ігрова терапія з використанням кольорового рису тощо).

Підводячи підсумки присутні поділилися своїми позитивними

Курси | Переглядів: 765 | Додав: olzakybarich | Дата: 23.02.2015

22.01.15. на базі дошкільного навчального закладу №7 «Веселка» пройшла зустріч курсантів ОІППО  для вихователів дошкільних закладів за темою: «Народні традиції та їх роль у вихованні дітей дошкільного віку».

На початку заходу завідуюча ДНЗ Алла Іванівна Ланіна познайомила учасників с дошкільним закладом та педагогічним колективом.

 Вихователь - методист – Каніна Наталія Миколаївна представила учасникам програму роботи та надала консультацію з означеної теми.

  Кожна нація, кожен народ, навіть кожна соціальна група мають свої традиції, звичаї, обряди та свята, становлення яких відбувалося протягом багатьох століть. Традиції – це ті найміцніші елементи, що об’єднують і цементують окремих людей в один народ в одну націю, підтримуючи її цілісність та зв’язок між поколіннями. Народні традиції охоплюють усі сфери людського життя, регулюючи сімейні та суспільні відносини, які передаються з покоління в покоління, змалку формуючи у дитини необхідні якості та звички. Величезний вплив на дитину справляють домашня обстановка, побут у сім’ї, тому існують естетичні традиції, які привчають дитину любити та берегти красу, шанувати рідний дім та батьків.

Під час перегляду заходів вихователі ознайомились з народними традиціями, які проводяться у дошкільному закладі, а саме: «Андріївські вечорниці». Поміж найбільших зимових свят, мабуть, найвеселішим та найочікуванішим було і залишається свято Андрія.  Діти старшої групи разом з вихователями Федоренко С.А. та Кравченко Т.В. показали як їм бачиться це свято.

Українська земля багата на різноманітні звичаї, традиції, обряди. Тільки шкода, що багато з них вже забуто та пішло в минуле. А от діти середньої групи  (вихователі Продан Л.Г., Фоменко О.С.) разом із своїми матусями  нагадали про чудовий обряд закосичення.      

Ми, педагоги, розуміємо, що одним із найважливіших завдань є виховання в дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, національних цінностей українського народу. 

А ще в нашому садочку є  вже свої традиції. Це щедрування - давній український звичай новорічних обходів, під час яких групи щедрувальників піснями славлять господарів, бажають їм здоров'я і достатку, за що отримують винагороду. Щедрування супроводжується магічними діями, музикою, піснями, танцями.

Ми вважаємо, що ознайомлення  і  засвоєння у навчальних закладах народними традиціями   є однією із найважливіших умов успішної реалізації мети і завдань національ­ного виховання.

Курси | Переглядів: 1677 | Додав: olzakybarich | Дата: 18.02.2015

  «Немає і не може бути виховання поза працею і без праці,  

                    тому що без праці у всій її складності і багатогранності

                    не  можна виховувати людину»

                                                                     В.О.Сухомлинський

         17.12.2014 року в дошкільному  навчальному  закладі № 22 «Ялинка» Центрального району відбувся практичний показ для слухачів курсів МОІППО за темою: «Роль трудового виховання у формуванні соціально активної особистості». Присутніми на заході були: методист відділу дошкільної та початкової освіти МОІППО Вареник Тетяна Іванівна,  вихователі першої та вищої категорії міста і  області.  

         На початку зустрічі  завідувач Жидкова Ірина Миколаївна познайомила гостей з садочком та педагогічним колективом. Вихователь-методист Лучанінова Інна Вікторівна надала консультацію за темою заходу та  розповіла про систему роботи закладу щодо ознайомлення дітей з професіями дорослих.

       Гості переглянули мультимедійну презентацію «У нашому садочку малюки всі працюють залюбки» та заняття в молодшій, середній і старшій групах.

        Показ занять пройшов дуже вдало. Діти молодшої групи продовжили знайомство з професією лікаря, склали «квітку здоров’я», зробили аплікацію «Машина швидкої допомоги».

         Заняття в середній групі познайомило дітей з цікавою професією квітникаря. Дошкільнята з інтересом переглянули навчальний фільм. Закріплення матеріалу пройшло в дидактичній грі «Що потрібно для роботи». А найцікавішим для дітей було уявити себе справжніми квітникарями та попрацювати в куточку природи.

        Вихованці старшої групи закріпили знання різних видів праці дорослих. Вони із задоволенням розповіли про професії  батьків та намалювали свої мрії про майбутню професію.

        Під час обговорення було відмічено глибокі знання педагогів закладу різних методик, якісність та естетичність обладнання, сучасний підхід до організації навчальної діяльності дітей.                             

І.В.Лучанінова, вихователь-методист ДНЗ № 22

Курси | Переглядів: 884 | Додав: olzakybarich | Дата: 01.01.2015

1-20 21-40 41-54

Заглянь в очі дитини–
і ти побачиш
глибини Всесвіту
С.Русова
Пошук
Календар

Сайти дошкільних навчальних закладів міста 
Дошкільна  освіта  Миколаєва  © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz