ДОШКІЛЬНА  ОСВІТА  МИКОЛАЄВА



 

Меню сайту
Категорії розділу
Архів записів
Корисні посилання
Офіційні сайти  Міністерство освіти і науки України  Інститут інноваційних технологій і змісту освіти  Департамент освіти, науки та молоді Миколаївської облдержадміністрації  Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти  Управління освіти Миколаївської міської ради 
 Миколаївський науково-методичний центр управління освіти Миколаївської міської ради
 
Інформаційні сайти  Освіта . UA  Освітній портал Педагогічна преса  Дошкілля. UA Блог ВГО  
На допомогу педагогам ДНЗ  Семейные «секретики» Психологические консультации по семейным вопросам
Сайт Лии Николаевны Олейник  ukrdeti.com – сайт Катерины Крут, доктора педагогических наук, профессора

Відвідувачі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
javascript://" rel="nofollow" onclick="new _uWnd('LF',' ',-250,-110,{autosize:1,closeonesc:1,resize:1},{url:'/index/40'});return false;

Каталог статей

Головна » Статті » Курси

в дошкільному навчальному закладі №29 відбувся круглий стіл «Наступність у впровадженні інноваційних технологій між ДНЗ і ЗНЗ"

 Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини.

Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те,  

що робила вчора. Нехай нове з'являється в її житті    

поступовоі   не збентежує лавиною переживань. 

(В.О. Сухомлинський)

 

         10 листопада 2016 року в дошкільному навчальному закладі  №29 «Саманта» для  cлухачів курсів ОІППО відбувся круглий стіл  за участю представниками дошкільного закладу та вчителями ЗОШ № 53 з теми: «Наступність у впровадженні інноваційних технологій між  дошкільним навчальним закладом та початковою школою в розвитку мислення дітей».

       Завідувач дошкільним закладом Яковлєва А.А. наголосила, що  одним із пріоритетних напрямків роботи нашого закладу є наступність в роботі днз та школи.  Арина Володимирівна зазначила, що особливої ​​актуальності в даний час набула  проблема наступності між ланками освіти, а саме між ДНЗ і школою.

        Учасники  дали визначення що ж таке мислення та провели  паралель між методами та прийомами які використовуються в школі та дитячому садку.

Педагогами дошкільного закладу було представлено аукціон інноваційних технологій  з викладкою теоретичного та  практичного матеріалу.

Свою думку  висловила завуч загальноосвітньої школи №53 Соколовська Валентина Миколаївна зазначила, яка зазначила, щоб зробити перехід дітей до школи більш м'яким, дати їм можливість швидше адаптуватися до нових умов, вчителі повинні знайомитися з формами, методами роботи в дошкільних установах. А ознайомлення самих дошкільнят зі школою, навчальним та громадським життям школярів дає можливість розвинути у них інтерес до школи, бажання вчитися.

Вихователь – методист, Захарова Т.І. зробила підсумок засідання і зазначила  у дошкільному віці закладаються найважливіші риси майбутньої особистості. Необхідно прагнути до організації єдиного розвиваючого світу – дошкільної  та початкової освіти.

Курсанти мали можливість переглянути  інтегроване заняття з пріоритетним напрямком ознайомлення з природою в старшій групі «Таємниці осінніх дерев», яке провела  вихователь Казимір Т.В.

Своїм досвідом співпраці присутніх ознайомили практичні психологи Петренко К.П. та 
Кондрашова Д.С.

Захід пройшов  у творчій, дружній  атмосфері, слухачі  курсів  позитивно оцінили роботу педагогів дошкільного навчального закладу.

Категорія: Курси | Додав: olzakybarich (15.11.2016)
Переглядів: 7 | Рейтинг: 0.0/0

Заглянь в очі дитини–
і ти побачиш
глибини Всесвіту
С.Русова
Пошук
Календар

Сайти дошкільних навчальних закладів міста 
Дошкільна  освіта  Миколаєва  © 2016
Зробити безкоштовний сайт з uCoz